DIREKTOR PROSTORA I VREMENA

srijeda, 02.02.2011.

VEČERAS: Talk show "Mlaćenje prazne slame" na Z1 televiziji

A: Želim dobro veče svim našim gledateljima emisije "Mlaćenja prazne slame" koji nas prate u ovaj sitni sat. Praćenjem ove emisije ne samo što ćete biti duhovno i umno bogatiji, već će te i pomoći da dobijemo bolji termin. No pustimo sada to i predstavimo večerašnjeg gosta ing. Stevu Mesića. Stevo Mesić je završio studij na konzervatoriju za kanalizacijske znanosti, međutim trenutno je freelance doktor mudrosti i bavi se takoreći konzultacijama i raznim uslugama za sreću i život. Dobro veče.
B: Dobro veče! Zahvaljujem na vašem pozivu u emisiju koja se prikazuje na televiziji i koju prate vaši gledatelji preko radio valova koji dolaze do njihovih prijamnika radiodifuzijom, te su modulirani amplitudnom modulacijom i kodirani diskretnim vrijednostima i određenom frekvencijom!
A: Oho! Evo već iz uvodne rečenice vidimo da imamo posla sa stručnjakom najviše kategorije. No ja bih htjela započeti naš večerašnji razgovor sa ljudskim osjećajima. Pa recite nam nešto o važnosti istih.
B: Pa gledajte, osjećaji su bitni, jer pomoću njih nešto osjećamo. Sami osjećaji su: -reakcija-, na nešto što je utjecalo na nas. Stoga su oni rezultat djelovanja na sustav čovjeka.
A: Da, mogu se u potpunosti složiti sa tim. Međutim što je ako sami naši osjećaji mogu djelovati na tuđe osjećaje?!
B: Da, meni je drago što ste mi postavili to pitanje, i moje mišljenje se možda nekima od gledatelja i neće svidjeti, no ja čvrsto vjerujem da u ovoj situaciji imamo dva sustava koji međusobno mogu komunicirati čak i osjećajima. Ako sam ja primjerice ljut, i vi vidite da sam ljut, vi ćete možda biti ljuti jer ne podnosite tuđu ljutnju.
A: Da, vaša teza je sasvim na mjestu. Ja sam recimo mnogo puta bila ljuta vidjevši da su djeca kod toplane odrezala par cijevi od toplovoda, i tada vidjevši moju ljutnju, moj prvi susjed Grozdan je također bio ljut.
B: Vidite... Ovo je sad postalo dosta nezahvalno za razmišljanje... Mi sad moramo napraviti jednu distinkciju između obične ljutnje i njenog utjecaja na tuđe osjećaje i ljutnje uzrokovane rezanjem toplovodnih cijevi koja je posebna u cijeloj toj priči.
A: Jest, rezanje toplovodnih cijevi je ipak jedna..
B: Metafora za jedno otuđenje od nas samih kao takvih. I samim time mi moramo to spriječiti. Pogotovo jer...........................................................

02.02.2011. u 01:35 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            

Lipanj 2012 (1)
Prosinac 2011 (1)
Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Blog crnog humora. Svi postovi su djelo mračnog kutka autorovog mozga i nikako nisu za uzmati ozbiljno

Linkovi

Tehničko veleučilište u Zagrebu
4chan
The Onion